طایفه تالیشاهی

وبگاه آل تالیش وبستگان با اولویت مهندس سعیداعظامی .تهلیون

طایفه تالیشاهی

وبگاه آل تالیش وبستگان با اولویت مهندس سعیداعظامی .تهلیون

طایفه تالیشاهی

ازماست که برماست

پیام های کوتاه
  • ۱۵ مرداد ۹۵ , ۰۹:۵۱
    فنا
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۳/۰۳
    حس
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۰:۵۳ - جمال دلینو
    جالب
نویسندگان

آرزوی دزد

آرزوهایم همه رادریک ساک 

یکجابه دوش میکشم

سنگینی میکندنفس

دراین زمین راه رفتن را

قدمی پشت قدمی پشت پامیکشد

آرزوکن آرزویم نباشی

من آواره ام بین این تنهایی

آرزو آرزو آرزو

چقدوزن دارندتوده های فکری

توطئه است دیوانگی

آرزوچیست؟

خیال.توهم.عشق.مال

فراراست یانجات

من که آرزویم گریزازآرزوست

دروغ اگه نگویم فکردزدانه دارم

همه میگن فلانی جرائت داشت

میخوام جسارتم کنم نه آرزو

دوستدارم دزدباشم 

سارق.راهزن .عناوین معروفی

من جمله بانفت خودسوزی کنم

ازمنظرشماچه کنم؟

آرزوکنم یاکه جسارت کنم

خودکه میگویم دزدی کنم

اندک مدتی شرع راچه کنم

حلال وحرام راشماراچه کنم

مجبورم حرام بخورم حلال کنم

جسارت میکنم بدانم آرزوی دزدچیست

آیاآرزودارد؟اصلاآرزویش چیست ؟

سعیداعظامی








  • سعید اعظامی نسب

تهلیون.تالیش.سعیداعظامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی