طایفه تالیشاهی

وبگاه آل تالیش وبستگان با اولویت مهندس سعیداعظامی .تهلیون

طایفه تالیشاهی

وبگاه آل تالیش وبستگان با اولویت مهندس سعیداعظامی .تهلیون

طایفه تالیشاهی

ازماست که برماست

پیام های کوتاه
  • ۱۵ مرداد ۹۵ , ۰۹:۵۱
    فنا
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۵/۰۳/۰۳
    حس
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۰:۵۳ - جمال دلینو
    جالب
نویسندگان

عودت

مرادعوت کن
به یک پیک می
به یک کوه فواره
باخاطری مست وبی تاب
درونم اتشفشانی گداخته
مرامنهدم کن
دراین دعوتها ونفهمیدنها
منفجرم توشعله ای روشن کن
تاازاین مستی بترکم
فوران کنم
درمیان آتش کوه راتهدیدکنم
دراین نفهمیدنهاباز مست کنم
ازکوه.آتش.شعله.همه رادعوت کنم
به کوه میروم،درعین خیال سایه ام هم مست
نمیدانم کجاخواهم رفت بعدازاین مستی
به دریا.دره.سنگ.مرگ.
نمیدانم چه خواهم گذشت،بعدازاین مستی
کابوس.خیال.درد.
نمیدانم چه خواهم شد،بعدازاین مستی
دیوانه.ساقی.مرد.یانامرد
آنهاکه گفتند،مست باش وخر
غلط کردندکه خررابه مستی زدند
مگرخرخریت میکند
می صبوحی به کام مستی کشد
همون ارار کردن خر ازخوردن کاه ست
من تریددارم ،الکلی معجون داشت
بازمیگویم .
من خرم رازمستی بکار میکشم
من به قفل وزنجیر ودهانش را لوبندمیکنم
گفتم من خریت میکنم
بااین همه خریت باز خرم رادعوت میکنم
سعیداعظامی
  • سعید اعظامی نسب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی